niedziela, 13 grudnia 2015

LBA 2 | Wartości Człowieka, Miłość

Witam! Dzisiaj kolejny post, gdzie jest mało zdjęć, a dużo gadania. ;) Mam nadzieję, że was nie zanudzę moimi odpowiedziami, ponieważ po raz drugi zostałam nominowana do LBA (Liebster Blog Award). To nominacja przyznawana blogerom przez innego blogera, w celu rozpowszechnienia bloga. Pod tym linkiem, możecie przeczytać odpowiedzi, które zostały mi zadane, kiedy byłam pierwszy raz nominowana. Przypomnijmy krótko na czym polega LBA. 
Wyznaczona osoba musi odpowiedzieć na jedenaście pytań zadane przez blogera, który tę osobę nominował. Następnie trzeba zadać tyle samo własnych pytań i nominować inne osoby, posiadające blogi. Jedyną zasadą jest to, że nie można wyznaczyć osoby, która Ciebie wytypowała na zrobienie LBA. 
Oczywiście trzeba powiadomić nominowane osoby, że się je wyznaczyło. ;)

Nominował mnie bloger Dewiacyjny_, za co dziękuję. :)


Każda moja odpowiedź jest w stu procentach szczera.


Zaczynajmy!


1. Twoja największa pasja to..
Muzyka, zdecydowanie. Poświęcam jej się już z dziesięć lat na pewno. Żyję tym i również mam marzenia związane z nią. Gram na trzech instrumentach i szczerze, nie wiem co bym teraz robiła (poza blogowaniem) gdybym nie zajmowała się nimi. Skoro już jesteśmy przy tym, to planuję nagrywać covery i myślę, że już niedługo się pojawią :)


2. Gdybyś mógł/mogła tu i teraz spełnić tylko jedno marzenie na pstryknięcie palcem, to co by to było?
Pstryknęłabym palcem i mój zespół byłby jednym z najbardziej znanych grup muzycznych na świecie! Tak, chciałabym by moja pasja była nie tylko przyjemnością dla mnie, a również pracą. 


3. Wymarzone miejsce, które chciałbyś/chciałabyś zwiedzić?
Chyba już byłam w takim miejscu. Kocham Anglię jak i język jej obywateli. W sumie jest jeszcze jeden kraj, który darzę takim uczuciem - Francja. Jednak nie wiążę z nią taką przyszłość, jak z państwem anglików. Niestety dla mnie francuski jest za trudny, chociaż ciągle próbuję się go nauczyć.


4.Gdybyś miał/miała wymienić trzy wartości, które są dla Ciebie w życiu najważniejsze, jakie by to były?
Myślę, że to na pewno byłaby przyjaźń. Podtrzymują mnie przy życiu, wspierają. Nie oszukujmy się, każdemu z nas byłoby trudno funkcjonować bez przyjaciela. To osoba, która pomoże Ci w trudnych chwilach, możesz jej zaufać, wygadać się. Na przyjaźni opiera się miłość, kolejna ważna wartość w moim życiu. Trudna jest do zrozumienia ale pomimo tego, człowiek, a nawet każda istota na świecie, potrzebuje by ktoś się o nią troszczył. Dzięki miłości nabieramy chęci do życia, a kiedy jesteśmy w dole, chcemy się podnieść w górę. A miłością może darzyć Cię rodzina, która należy do najważniejszych rzeczy w moim życiu. Należą do niej osoby, z którymi jesteśmy spokrewnieni, obdarowujemy ich przyjaźnią oraz miłością. 


5. Jak się zaczęła Twoja przygoda z blogowaniem?
Sama nie wiem, to była taka nagła decyzja. Podczas czytania różnych blogów, felietonów, stwierdziłam, że chciałabym też tak pisać, poruszać różne tematy, zrobić coś co ludzie mogliby czytać. Po czym założyłam bloga i dodałam pierwszy wpis, który zajął mi dużo czasu. W końcu pierwszy raz. ;)


6. Co najbardziej cenisz sobie u ludzi?
Szczerość. Wolę by mi ktoś wprost powiedział co o mnie myśli, niż wymyślał, kłamał.


7. Największy idol z dzieciństwa to...
Zespół Green Day. Na pewno ich kojarzycie z piosenek takich jak "American Idiot" czy "21 Guns". Nadal bym ich uwielbiała gdyby nie ostatnie płyty.


8. Czym jest dla Ciebie miłość?
Mówiąc teraz o miłości, mam na myśli uczucie między dwoma ludźmi. Będąc zakochanym, jak napisałam w punkcie czwartym, mam chęci do życia, dla kogo żyć i wiem, że jest ktoś kto mnie potrzebuje. Mogę zawsze liczyć na ukochaną osobę pomimo wszystkiego.


9. Jesteś osobą towarzyską czy raczej samotnikiem?
Różnie to ze mną bywa ale bardziej stawiałabym na przebywanie z ludźmi. ;)


10. Film, którego zdecydowanie NIE polecasz..
Trudno mi stwierdzić. Chyba to będzie oscarowy film "Ida". Szczerze to sama nie wiem za co ten Oscar. O czym jest "Ida"? Filmweb mówi: "Przed złożeniem ślubów zakonnych Anna zgodnie z zleceniem matki przełożonej odwiedza swoją ciotkę. Razem ruszają w podróż, która pomoże im obu odkryć, kim są." Jednak..nie, nie przemawia do mnie.


11. Czy dałbyś/dałabyś radę być wegetarianinem?
Myślę, że tak. Stopniowo ograniczałabym mięso, aż w końcu w ogóle bym go nie spożywała. 


______________________________________________________

Nominuję:


A oto pytania:
1. Lubisz czytać książki? Jeśli tak to jakie, jeśli nie to dlaczego?
2. Czy chcesz aby gimnazja zostały zlikwidowane?
3. Co Ci sprawia największą radość w życiu?
4. Co myślisz o osobach, które wyjeżdżają z Polski za granicę ze względu na większe zarobki?
5. Gdyby jutro miał nastąpić koniec świata, co zrobiłbyś/zrobiłabyś do tego czasu?
6.  Lubisz świeczki? Jaki jest Twój ulubiony ich zapach?
7. Jesteś tolerancyjny/tolerancyjna wobec osób innej orientacji, skóry, religii?
8. Każdy ma swoje dziwne zwyczaje. Jakie są Twoje?
9. Czy kupując rzeczy, zwracasz uwagę na markę?
10. Jesteś od czegoś uzależniony/uzależniona? Nie chodzi o używki.
11. Co myślisz o ludziach, próbujących upiększać się przez operacje plastyczne?




Źródło: 1 

4 komentarze:

  1. Gratulacje!
    http://modaialex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kocham język i kulturę Niemców, cenie ich za poszanowanie samych siebie i nie biorę pod uwagę jakoś specjalnie wydarzeń z historii. Są jednym z najbardziej prężnie rozwijających się państw. Gratuluję nominacji do LBA. Powodzenia w blogowaniu.


    Wmrokudostrzegamblask.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję!
Bądź na bieżąco, obserwując mój blog!
Chcesz abym poruszyła pewien temat? Zaproponuj go w komentarzu. ;)